Kocaeli’de 16 yaşındaki gencin darp edildiği olay mahkemeye taşındı

Kocaeli’nin Körfez ilçesinde 2025 yılında yaşandığı iddia edilen akran zorbalığı olayına ilişkin açılan davada, 8 çocuğun yargılanmasına 24 Eylül 2026’da başlanacak.

Kocaeli’nin Körfez ilçesi İlimtepe Mahallesi’nde 15 Nisan 2025 tarihinde yaşandığı iddia edilen akran zorbalığı olayı yargıya taşındı. İddiaya göre, telefonla başlayan tartışmanın ardından 16 yaşındaki Ç.G., evinin önüne çağrıldı ve yaşları 15 ile 17 arasında değişen 8 kişilik bir grubun saldırısına uğradı.

Cep telefonu kamerasına da yansıdığı belirtilen olay sonrası yaralı halde evine dönen Ç.G. için ailesi şikayetçi oldu. Hastaneden alınan darp raporunda, vücudunun çeşitli bölgelerinde sıyrık ve kızarıklıklar tespit edildiği öğrenildi.

Aile, olay nedeniyle hem tehditlere maruz kaldıklarını hem de ciddi psikolojik yıpranma yaşadıklarını belirterek adalet talebinde bulundu. Suça sürüklenen çocukların yargılanacağı dava, 24 Eylül 2026 tarihinde Körfez 2. Asliye Ceza Mahkemesi’nde görülecek.

Exit mobile version