Vali İlhami Aktaş, 2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı’nın tamamlanması dolayısıyla bir mesaj yayımladı. Eğitim camiasının tüm paydaşlarına teşekkür eden Aktaş, öğrencilerin yaz tatilini verimli değerlendirmeleri tavsiyesinde bulundu.
Vali Aktaş, eğitim öğretim yılının büyük bir azim, gayret ve heyecanla tamamlandığını belirterek, bu süreçte görev alan öğretmenlerin, idarecilerin ve velilerin önemli katkılar sunduğunu ifade etti.
ÖĞRENCİLERE TATİL TAVSİYESİ
Mesajında öğrencilere seslenen Aktaş, yıl boyunca gösterdikleri çaba ve emek dolayısıyla öğrencileri tebrik etti. Karnelerin yalnızca bir dönemlik başarının değil, geleceğe atılan adımların da göstergesi olduğunu belirten Aktaş, öğrencilerin tatil döneminde kitap okumaya, sanatsal ve sportif faaliyetlere zaman ayırmalarını tavsiye etti.
ÖĞRETMEN VE İDARECİLERE TEŞEKKÜR
Öğretmen ve idarecilerin fedakârca çalışmalarının eğitimdeki başarının temel unsurlarından biri olduğunu vurgulayan Aktaş, ülkenin geleceğini şekillendiren eğitimcilerin emeklerinin her türlü takdirin üzerinde olduğunu kaydetti.
VELİLERE ÇAĞRI
Velilere de seslenen Aktaş, çocukların karne notlarından bağımsız olarak her zaman en değerli varlıklar olduğunu belirtti. Velilerin tatil sürecinde de çocuklarına sevgi ve güvenle rehberlik etmeye devam etmelerinin önemine dikkat çekti.
Vali İlhami Aktaş, mesajının sonunda eğitim öğretim yılının sorunsuz ve başarılı bir şekilde tamamlanmasında emeği bulunan tüm paydaşları kutlayarak öğrencilere, öğretmenlere ve velilere sağlıklı, mutlu ve huzurlu bir yaz tatili diledi.

