Kapanca’da son hazırlıklar tamamlanıyor

25-28 Haziran tarihleri arasında gerçekleştirilecek olan 3. Kapanca Sokak Festivali öncesinde, festival alanında süsleme, düzenleme ve kurulum çalışmaları tüm hızıyla devam ediyor

İzmit Belediyesi tarafından 25-28 Haziran tarihleri arasında gerçekleştirilecek 3. Kapanca Sokak Festivali öncesinde hazırlıklar hız kesmeden sürüyor. Tarihi Kapanca Sokak ve çevresinde gerçekleştirilen çalışmalar kapsamında sahne kurulumlarından süslemelere, stant alanlarından etkinlik noktalarına kadar birçok noktada belediye ekipleri koordineli bir şekilde görev yapıyor.

İRTENİ, “ÇOK HEYECANLIYIZ”

Festival alanında devam eden çalışmaları değerlendiren İzmit Belediye Başkan Yardımcısı Nilgün İrteni, hazırlıkların büyük bir heyecanla sürdüğünü belirterek, “Kapanca Festivalimizin hazırlıkları devam ediyor. Tüm müdürlüklerimiz alanda dayanışma içerisinde çalışıyor. Vatandaşlarımız için çok renkli, hareketli ve güzel programlar hazırladık. Hepimiz çok heyecanlıyız. Kendi öz kaynaklarımız ve kendi personelimizle alanı cıvıl cıvıl bir hale getirdik. Tüm vatandaşlarımızı festivalimize bekliyoruz” dedi.

KENTİN TÜM DİNAMİKLERİ FESTİVALDE BULUŞUYOR

İzmit Belediyesi Dernekler Masası Başkanı Eray Bodur ise festivalin kentteki dayanışma kültürünün önemli bir örneği olduğunu ifade ederek, “Sivil toplum kuruluşları, sanatçılar, kamu kurumları ve meslek odaları festivalimize katkı sağlıyor. Kent esnaflarımız da burada yer alarak dayanışma gösteriyor. Dolu dolu bir program hazırladık. Birçok hizmet binamız aktif olacak. Aileler, çocuklar ve gençler için güzel bir program olacak. Yarın gerçekleştireceğimiz kortejle festivalimizin açılışını yapacağız. Tüm İzmitlileri bekliyoruz. Mahalle halkımıza da destekleri ve ev sahiplikleri için teşekkür ediyoruz” diye konuştu.

“İZMİT’İN EN TARİHİ MAHALLESİNDE GÜZEL BİR FESTİVAL”

Akçakoca Mahalle Muhtarı Mehmet Şahin de festivalin mahalle için büyük bir değer olduğunu belirterek, “İzmit’in en tarihi mahallesinde üç yıldır çok güzel bir festival düzenliyoruz. Bundan dolayı çok mutluyuz. Fatma Başkanımıza ve ekibine teşekkür ediyorum. Herkesi bu güzel festivale bekliyoruz” ifadelerini kullandı.
Exit mobile version