Kartepe’de trafik eğitim parkurunda eğitimler başladı

Kartepe Belediyesi tarafından Maşukiye Mahallesi'nde hayata geçirilen Trafik Eğitim Parkuru'nda çocuklara yönelik trafik eğitimleri başladı. Geleceğin bilinçli sürücüleri ve yayalarını yetiştirmeyi hedefleyen parkurda düzenlenen ilk eğitim programına Kartepe Belediye Başkanı Av. M. Mustafa Kocaman da katılarak öğrencilerin heyecanına ortak oldu.

Trafik Eğitim Parkuru’nda düzenlenecek eğitimlerde çocuklara trafik kuralları, güvenli ulaşım, geçiş öncelikleri, trafik levhaları ve yaya geçidi kuralları teorik ve uygulamalı olarak anlatılacak. Alanında görevli trafik polisleri eşliğinde gerçekleştirilen eğitimlerde öğrenciler, özel olarak hazırlanan parkurda pedallı go kart araçları kullanarak öğrendiklerini uygulama imkânı bulacak.

BAŞKAN KOCAMAN “TÜM OKULLARIMIZ BURADA EĞİTİM ALACAK”

İlk eğitim programında konuşan Kartepe Belediye Başkanı Av. M. Mustafa Kocaman, projenin tüm öğrencilere ulaşacağını belirterek “Maşukiye’deki Trafik Eğitim Parkurumuzda eğitimlerimize başladık. Eğitim-öğretim dönemi sona ermeden çocuklarımızı trafik bilinciyle buluşturmak istedik. Mevzuat çerçevesinde bu eğitimlere devam edeceğiz. Bundan sonra ilçemizdeki tüm okullarımız belirlenen program doğrultusunda buraya gelecek ve eğitim alacak. Çocuklarımız hem trafik kurallarını, geçiş önceliklerini ve güvenliği öğrenecek hem de eğlenerek sosyalleşecek.” dedi.

BAŞKAN KOCAMAN “KURUMLAR ARASI İŞ BİRLİĞİ BEREKET GETİRİYOR”

Eğitimlerin verilmesinde emeği geçen paydaş kurumlara teşekkür eden Başkan Kocaman “Bugün ilk eğitimi trafik polisi arkadaşımız verdi. Kendisine bu güzel iş birliği için teşekkür ediyorum. Kurumlarımızın ortak çalışması sayesinde çocuklarımız bu önemli eğitimleri alabiliyor. Projemizin hayırlı olmasını diliyor, başta Kartepe Kaymakamımız olmak üzere Emniyet Müdürümüze ve Milli Eğitim Müdürümüze teşekkür ediyorum.” ifadelerini kullandı.

İLK EĞİTİM YOĞUN KATILIMLA GERÇEKLEŞTİ

Trafik Eğitim Parkurundaki ilk eğitim programına Kartepe Belediye Başkanı Av. M. Mustafa Kocaman’ın yanı sıra Muhtar Kemal Mut, belediye meclis üyeleri, öğretmenler ve çok sayıda öğrenci katıldı.

Exit mobile version