KOCAELİ Büyükşehir Belediyesi tarafından yapımına devam eden Akçaray projesi kapsamında ikinci tramvay aracı da bugün raylara indirildi.
Akçaray Projesi kapsamında Kocaeli Büyükşehir Belediyesi tarafından 12 adet tramvay aracı alınacak. 5 modül halinde olan bir araç 33 metre uzunluğunda ve 294 yolcu kapasitesine sahip olacak. Geçtiğimiz günlerde ilk tramvay aracının raylara indirilmesinin ardından bugün de ikinci tramvay aracı teslim alınarak İzmit’e getirildi. Genel Sekreter Yardımcısı Mustafa Altay ile Ulaşım Dairesi Başkanı Ayşegül Yalçınkaya’nın kontrolünde ikinci tramvay aracı raylara indirildi.
