Vali Aktaş’tan 19 Eylül Gaziler Günü mesajı

Kocaeli Valisi İlhami Aktaş, 19 Eylül Gaziler Günü dolayısıyla yayımladığı mesajında tüm şehit ve gazileri minnetle anarak, hayatta olan gazilere saygı ve sağlık diledi.

Kocaeli Valisi İlhami Aktaş, 19 Eylül Gaziler Günü dolayısıyla bir mesaj yayımladı. Vali Aktaş mesajında, milli birlik ve beraberliğin teminatı olan kahraman gazilere verilen önemin bir ifadesi olarak, 19 Eylül 1921’de Mustafa Kemal Atatürk’e Türkiye Büyük Millet Meclisi tarafından “Mareşal” rütbesi ve “Gazi” unvanı verilmesinin yıl dönümünün Gaziler Günü olarak kutlandığını belirtti. Gazilerin yaptıkları fedakârlıklarla millete şanlı zaferler ve kahramanlıklarla dolu bir geçmiş armağan ettiklerini ifade eden Aktaş, Türk bayrağının gazilerin cesareti sayesinde gururla dalgalandığını vurguladı. “Vatanı, milleti, bayrağı ve tüm kutsal değerleri için şehitlik ve gaziliği mukaddes bir değer olarak gören şehitlerimiz ve gazilerimiz, devletimiz ve milletimizin gönlünde her zaman müstesna bir yere sahiptir” diyen Aktaş, şehitler ile gazilerin ailelerine ve yakınlarına minnettarlığını dile getirdi. Vali Aktaş mesajında ayrıca Cumhuriyetin kurucusu Gazi Mustafa Kemal Atatürk başta olmak üzere tüm şehit ve gazileri rahmetle andığını, hayatta olan gazilere ise saygı ve sağlık dolu uzun ömürler dilediğini ifade etti.

Exit mobile version