MHP İzmit’in yeni İlçe Başkanı Türeyen ilk mesaisine anma programıyla başladı!

MHP İzmit İlçe Başkanı Av. Serdar Semih Türeyen, göreve gelmesinin ardından ilk resmi programına İzmit'in kurtuluşunun 105. yıl dönümü dolayısıyla düzenlenen anma törenine katılarak başladı.

Milliyetçi Hareket Partisi (MHP) İzmit İlçe Başkanı Av. Serdar Semih Türeyen ve ilçe yönetimi, göreve başlamalarının ardından ilk resmi programlarına İzmit Kaymakamlığı tarafından düzenlenen 28 Haziran İzmit’in Kurtuluşu etkinliklerine katılarak başladı.Düzenlenen programda, İzmit’in düşman işgalinden kurtuluşunun 105. yıl dönümü dolayısıyla gerçekleştirilen anma etkinliklerinde yer alan Türeyen ve yönetimi, kentin tarihi açısından büyük önem taşıyan günde vatandaşlarla bir araya geldi.

“BU KUTLU MİRASI YAŞATMAYA DEVAM EDECEĞİZ”

Semih Türeyen, İzmit’in kurtuluşunun yalnızca bir tarih değil, bağımsızlık uğruna verilen destansı mücadelenin simgesi olduğunu belirtti.Türeyen, “İzmit’imizin düşman işgalinden kurtuluşunun yıl dönümünde; vatan sevgisi, milli şuur ve bağımsızlık uğruna verilen destansı mücadeleyi bir kez daha gururla hatırlıyor, bu kutlu mirası sonsuza dek yaşatma azmimizi yineliyoruz.” ifadelerini kullandı.

Exit mobile version