Başkan Hürriyet tüm İzmitlileri bu akşamki Kafadar konserine davet etti

Başkan Hürriyet, tüm vatandaşları bu akşam Akçakoca Meydanında gerçekleştirilecek Kafadar Müzik Grubu konserine davet etti.

İzmit Belediye Başkanı Fatma Kaplan Hürriyet, tüm İzmitlilere seslenerek hem Kapanca Sokak Festivalinin finali hem de İzmit’in kurtuluşunun 105’nci yıldönümü dolayısıyla Akçakoca Meydanında yapılacak Kafadar konserini kaçırmamaları gerektiğini söyledi.  Başkan Hürriyet konuşmasında şu ifadeleri kullandı, “Çok güzel, çok tatlı, çok renkli, muhteşem bir festivalin yavaş yavaş sonuna geliyoruz. Kapanca Sokak Festivalimizi yaşıyoruz. Aynı zamanda güzel İzmit’imizin kurtuluşunun 105’nci yıldönümü.
“KAFADAR GRUBUNA TEŞEKKÜR EDİYORUM”
Kurtuluş Coşkusunu bu akşam Kafadar Müzik Grubuyla yaşayacağız. Muhteşem bir sahne performansıyla hem Festivalimizin kapanışı hem de İzmit’imizin Kurtuluş coşkusunu kutlayacağız. İzmitliler Kapanca Sokak Festivalini çok sevdi. Gelin bizimle olun. Muhteşem bir körfez manzarası var burada. Festivalimizi muhteşem bir konser ile sonlandıracağız. Kafadar Grubuna şimdiden teşekkür ediyorum.”
TÜM İZMİTLİLERİ BEKLİYORUZ
Kafadar Grubu üyeleri ise, “Bugün İzmit’in Kurtuluş yıldönümü. Müthiş bir şehir İzmit. Çok mutluyuz burada olduğumuzdan dolayı. Akşam için de çok güzel bir repertuvar hazırladık. Tüm İzmitlileri konserimize bekliyoruz” dediler.
Exit mobile version