MHP Gölcük İlçe Başkanı Derya Aksoy Çavdar görevinden ayrıldığını duyurdu. Çavdar, yaptığı açıklamada il başkanının talebi doğrultusunda tüm ilçe başkanlarının istifasının istendiğini ve bu süreçte görevlerinin sona erdiğini ifade etti.
Açıklamasında son olarak 73 üyenin karar defterine işleyerek görevinin son bulduğunu belirten Çavdar, “Milliyetçi Hareket Partisi Gölcük İlçe Başkanlığı görevini yürüttüğümüz dört yıllık süreç içerisinde bizlere güvenen, destek veren ve bu kutlu davada omuz omuza mücadele eden tüm dava arkadaşlarıma en kalbi şükranlarımı sunuyorum” dedi.
Teşkilat çalışmaları kapsamında Gölcük’ün her mahallesinde vatandaşlarla bir araya geldiklerini vurgulayan Çavdar partinin ve lider Devlet Bahçeli’nin ilkeleri doğrultusunda çalışmalar yürüttüklerini ifade etti.
Açıklamasında teşkilat mensuplarına teşekkür eden Çavdar, “Başta gece gündüz demeden çalışan ilçe yönetim kurulu üyelerimize, mahalle başkanlarımıza, KAÇEP teşkilatımıza, SKM üyelerimize ve tüm ülküdaşlarımıza teşekkür ediyorum” ifadelerini kullandı.
Görev süresince istemeden kırdıkları kişiler varsa helallik isteyen , birlik ve beraberlik vurgusu yaparak, “Liderimiz Sayın Devlet Bahçeli’nin çizdiği istikamette Türk milliyetçiliği ülküsüne bağlılığımızla çalışmaya devam edeceğiz” dedi.

