Körfez Petkim OO Kızları Türkiye şampiyonu oldu

Körfez ilçemizde bulunan Petkim Ortaokulu büyük bir başarıya imza atarak Türkiye Ortaokullar Arası Kızlar Futsalda Türkiye şampiyonu oldu.

Sivas’da yapılan final müsabakalarında önce grup maçlarından ardından da elemelerden başarıyla çıkan kızlarımız yarı finalde İzmir ekibini, finalde Mersin Mithatpaşa Ortaokulu’nu 4-1 yenerek şampiyon olmayı başardı.

GÜÇLÜ VE İDDİALI RAKİPLERİNİ DİZE GETİRDİLER

Grup maçlarında; Ankara Yıldırım Beyazıt OO’nu 2-0, Sivas Zeki Seyfi Şahin OO’nu 3-1 yenerken çekişmeli ve büyük heyecan içerisinde geçen karşılaşmada Şanlıurfa OO’na 1-2 yenildi. Bu sonuçlarla gruptan çıkmayı garantiledi. Elemelerde yarı finalde İzmir Mediha Mahmutbey OO’nu da 2-0 yenerek finale çıkmayı başardı. Sivas Mecnun Otyakmaz Spor Salonu’nda oynanan final karşılaşmasında ise turnuvanın güçlü ve iddialı ekiplerinden Mersin Mithatpaşa OO ile karşı karşıya geldiler. Maçta rakibine karşı üstünlüğünü kurarak karşılaşmayı Nehir Talipoğlu’nun 2, Yaren Sarıtaş ve Ezel Çeliker’in attığı gollerle 4-1 kazanarak Türkiye şampiyonu oldu.

KÖRFEZ GENÇLERBİRLİĞİ SK’NIN PROJE TAKIMI

Tarihi bir başarı kazanan Petkim Ortaokulu Kız Futsal Takımının 11 oyuncusundan 10’u ilimizin spor alt yapısında yetiştirdiği sporcu ve elde ettikleri başarılarla adından başarılarıyla sık sık bahsettiren Körfez Gençlerbirliği Spor Kulübünün U-13 Kız Futbol takımı oyuncusu. Bir oyuncusu da Gebze Kadın Futbol Kulübü sporcusu olmanın avantajıyla birbirilerini iyi tanıyan oyuncu grubu olarak başarıya ulaştılar.

Petkim Ortaokulu Kız Futsal Takımının antrenörlüğünü okulun Beden Eğitimi Öğretmeni Dilaver Yikit yaparken, yardımcı antrenörlüğünü ise Körfez Gençlerbirliği Kadın Futbol Antrenörü başarılı spor adamı Remzi Kulaber yapıyor. Teknik ve alt yapı olarak Körfez Gençlerbirliği Spor Kulübü’nün destek vererek proje takımı haline getirdiği Petkim OO Kız Futsal takımı liglerde elde ettiği başarıların yanı sıra okul sporları yıldız takımlarında da başarısını adeta taçlandırmış oldu. Körfezli yıldız kızların başarısı okullarının yanı sıra kulüplerinde ve ilçe genelinde büyük sevinç yaşatırken herkesin alkışını ve tebrik mesajlarını aldılar.

MAÇLARA YEŞİL-SİYAH FORMAYLA ÇIKTILAR

Petkim Ortaokulu Kız Futsal takımı maçlarına ilimizin amiral gemisi Kocaelispor’umuzun renkleri yeşil-siyah formayla çıkarak ayrı bir anlam kattı.

Exit mobile version