Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
Sosyal Medya
Masaüstü Reklam 1
Masaüstü Reklam 1
Masaüstü Reklam 1

Piknik alanında yıldırım düşmesi sonucu yaralanan 2 kişi Kocaeli’ye sevk edildi

Bolu’nun Aladağlar bölgesinde piknik yaparken yanlarındaki ağaca yıldırım düşmesi sonucu yaralanan 3 kişiden biri taburcu edildi, durumu ağır olan genç kadın ve diğer bir yaralı daha Kocaeli’ye sevk edildi.

Bolu'nun Aladağlar bölgesinde piknik yaparken yanlarındaki ağaca yıldırım düşmesi sonucu

Kurban Bayramı tatili için dün 11 kişilik akraba grubuyla Aladağ Kartal Orman Deposu mevkisine giden ve aniden bastıran yağışta sığındıkları çadırın yanındaki ağaca yıldırım isabet etmesi sonucu yaralanan 3 kişinin sağlık kuruluşlarındaki işlemleri sürüyor. Olayın ardından Bolu İzzet Baysal Devlet Hastanesi Köroğlu Ünitesi ile Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesine kaldırılan yaralılardan Ümit E. (32), tedavisinin tamamlanmasının ardından taburcu edildi.

İKİ YARALININ TEDAVİSİ KOCAELİ’DE SÜRECEK

Sağlık durumu ciddiyetini koruyan ve İzzet Baysal Devlet Hastanesi Köroğlu Ünitesinde ilk müdahalesi yapılan 23 yaşındaki Büşra E.’nin, vücudundaki yanıklar sebebiyle Kocaeli Şehir Hastanesine sevk edilmesine karar verildi. Genç kadın, ambulansla Kocaeli’ye götürülerek tedavi altına alındı. Bolu’da tedavisi süren diğer yaralı Mustafa A’nın (42) da sağlık ekiplerinin değerlendirmesi sonucunda ileri tetkik ve tedavisi amacıyla Kocaeli’ye sevk edildiği öğrenildi.

Masaüstü Reklam 1 Masaüstü Reklam 1

YORUMLAR

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Kocaeli'nin Başiskele ilçesinde Yasin Örçen'i tüfekle vurarak öldüren sanık hakim
Sıradaki Haber ‘Duyuma dayalı küfür’ cinayetine müebbet hapis talebi