Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
Sosyal Medya
Masaüstü Reklam 1
Masaüstü Reklam 1
Masaüstü Reklam 1

Akçaray’da İkinci Tramvay Raylara İndirildi

KOCAELİ Büyükşehir Belediyesi tarafından yapımına devam eden Akçaray projesi kapsamında ikinci tramvay aracı da bugün raylara indirildi.  Akçaray Projesi kapsamında Kocaeli Büyükşehir Belediyesi tarafından 12 adet tramvay aracı alınacak. 5 modül halinde olan bir araç 33 metre uzunluğunda ve 294 yolcu kapasitesine sahip olacak. Geçtiğimiz günlerde ilk tramvay aracının raylara indirilmesinin ardından bugün de ikinci

Bu haberin fotoğrafı yok

KOCAELİ Büyükşehir Belediyesi tarafından yapımına devam eden Akçaray projesi kapsamında ikinci tramvay aracı da bugün raylara indirildi.

Akçaray Projesi kapsamında Kocaeli Büyükşehir Belediyesi tarafından 12 adet tramvay aracı alınacak. 5 modül halinde olan bir araç 33 metre uzunluğunda ve 294 yolcu kapasitesine sahip olacak. Geçtiğimiz günlerde ilk tramvay aracının raylara indirilmesinin ardından bugün de ikinci tramvay aracı teslim alınarak İzmit’e getirildi. Genel Sekreter Yardımcısı Mustafa Altay ile Ulaşım Dairesi Başkanı Ayşegül Yalçınkaya’nın kontrolünde ikinci tramvay aracı raylara indirildi.

Masaüstü Reklam 1 Masaüstü Reklam 1

YORUMLAR

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Kocaelispor’da yeni sezon öncesi ayrılık kararı alan Kaptan Gökhan Değirmenci
Sıradaki Haber Formasını Büyükakın’a hediye etti, helallik istedi