Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
Sosyal Medya
Masaüstü Reklam 1
Masaüstü Reklam 1
Masaüstü Reklam 1

TEM’de Gebze Kavşağı çıkışı trafiğe kapatılıyor: Çalışmalar bugün başlıyor

TEM Otoyolu Ankara-İstanbul yönündeki Gebze Kavşağı çıkış kolu, üstyapı yenileme çalışmaları nedeniyle bugün saat 12.00 itibarıyla trafiğe kapatılacak.

TEM Otoyolu Ankara-İstanbul yönündeki Gebze Kavşağı çıkış kolu, üstyapı yenileme

Kocaeli Valiliği, Karayolları 1. Bölge Müdürlüğü tarafından yürütülen üstyapı iyileştirme ve büyük onarım çalışmaları kapsamında önemli bir trafik düzenlemesine gidileceğini duyurdu.

Valilikten yapılan açıklamaya göre, Gebze Kavşağı ile Dilovası Kavşağı arasındaki TEM Otoyolu ve bağlantı yollarında devam eden çalışmalar çerçevesinde, TEM Otoyolu Gebze Kavşağı kollarında üstyapı onarım ve yenileme çalışmaları gerçekleştirilecek.

Çalışmalar nedeniyle TEM Otoyolu Ankara-İstanbul yönünde bulunan Gebze Kavşağı çıkış kolu trafiğe kapatılacak. Karayolları ekiplerinin yürüteceği çalışmaların 16 Haziran 2026 Salı günü saat 12.00 itibarıyla başlayacağı ve 24 saat esasına göre sürdürüleceği bildirildi.

Açıklamada, çalışma süresince gerekli tüm emniyet tedbirlerinin alınacağı ve onaylı trafik projesine uygun şekilde trafik işaretlemelerinin yapılacağı belirtildi. Yetkililer, sürücülerin trafik işaret ve işaretçilerine dikkatle uymalarını istedi.

Masaüstü Reklam 1 Masaüstü Reklam 1

YORUMLAR

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Kocaeli’nin 12 ilçesinde bugün (27.06.2026) nöbetçi eczanelerin tam listesi…
Sıradaki Haber Kocaeli’de bugün nöbetçi eczaneler