Kocaeli Valiliği, Karayolları 1. Bölge Müdürlüğü tarafından yürütülen üstyapı iyileştirme ve büyük onarım çalışmaları kapsamında önemli bir trafik düzenlemesine gidileceğini duyurdu.
Valilikten yapılan açıklamaya göre, Gebze Kavşağı ile Dilovası Kavşağı arasındaki TEM Otoyolu ve bağlantı yollarında devam eden çalışmalar çerçevesinde, TEM Otoyolu Gebze Kavşağı kollarında üstyapı onarım ve yenileme çalışmaları gerçekleştirilecek.
Çalışmalar nedeniyle TEM Otoyolu Ankara-İstanbul yönünde bulunan Gebze Kavşağı çıkış kolu trafiğe kapatılacak. Karayolları ekiplerinin yürüteceği çalışmaların 16 Haziran 2026 Salı günü saat 12.00 itibarıyla başlayacağı ve 24 saat esasına göre sürdürüleceği bildirildi.
Açıklamada, çalışma süresince gerekli tüm emniyet tedbirlerinin alınacağı ve onaylı trafik projesine uygun şekilde trafik işaretlemelerinin yapılacağı belirtildi. Yetkililer, sürücülerin trafik işaret ve işaretçilerine dikkatle uymalarını istedi.



