Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
Sosyal Medya
Masaüstü Reklam 1
Masaüstü Reklam 1
Masaüstü Reklam 1

Kocaeli Kent Konseyi’nde görev değişimi: Başkanlık koltuğuna Ceyhun Yalçın oturdu

Kocaeli Kent Konseyi Olağan Genel Kurulu’nda başkanlık görevini Kadir Çetin’den devralan Ceyhun Yalçın, ortak akıl ve katılımcı demokrasi vurgusuyla yeni dönemin yol haritasını açıkladı.

Kocaeli Kent Konseyi Olağan Genel Kurulu'nda başkanlık görevini Kadir Çetin'den

Kocaeli Kent Konseyi Olağan Genel Kurulu, kentin farklı kesimlerini bir araya getiren geniş katılımla gerçekleştirildi. Ortak akıl ve katılımcı demokrasi anlayışının ön plana çıktığı kongrede, iki yıldır başkanlık görevini yürüten Kadir Çetin görevini Ceyhun Yalçın’a devretti.

Prof. Dr. Levent Atalı’nın divan başkanlığını yürüttüğü genel kurulda, Kent Konseyi’nin güncel üye sayısının 217 olduğu açıklanırken, 166 yasal temsilci oy kullanarak yeni dönemin yönetimini belirledi. Yoğun katılıma sahne olan kongrede birlik, beraberlik ve ortak çalışma mesajları verildi.

Görevi devreden Kadir Çetin, konuşmasında Kent Konseyi’nin hiçbir siyasi düşüncenin gölgesinde kalmadan şehrin ortak vicdanı ve ortak aklı olma misyonuyla hareket ettiğini belirtti. Çetin, gençlerden kadınlara, emeklilerden engellilere, akademisyenlerden sivil toplum kuruluşlarına kadar toplumun her kesiminin görüşlerini dinleyerek ortak çözümler üretmeye çalıştıklarını ifade etti. Görev süresi boyunca destek veren tüm kurum ve kuruluşlara teşekkür eden Çetin, Kocaeli için üretmeye ve katkı sunmaya devam edeceğini söyledi.

Genel kurulun ardından başkanlık görevini devralan Ceyhun Yalçın ise yaptığı teşekkür konuşmasında, Kent Konseyi’nin bugüne kadar görev yapan başkanlar ve yürütme kurullarının katkılarıyla önemli bir noktaya ulaştığını vurguladı. Kendisine ve ekibine duyulan güvenin büyük bir sorumluluk yüklediğini belirten Yalçın, bu güvene layık olmak için çalışacaklarını ifade etti.

Kent Konseyi Yürütme Kurulu olarak temel hedeflerinin kurumlar arasında sağlıklı iletişim ve bilgi akışını sağlamak, kent sorunlarına yönelik farkındalık oluşturmak ve ortak aklı harekete geçirmek olduğunu kaydeden Yalçın, sivil toplum kuruluşları ile Kocaeli Büyükşehir Belediyesi arasında köprü görevi üstleneceklerini söyledi.

“Biz Kocaeli’yiz” anlayışıyla hareket edeceklerini belirten Yalçın, kent aidiyetini güçlendirecek projeler ve etkinlikler gerçekleştireceklerini ifade etti. Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı Doç. Dr. Tahir Büyükakın’a da teşekkür eden Yalçın, kent yararına gerçekleştirilecek tüm çalışmalarda iş birliği içerisinde olacaklarına inandığını dile getirdi.

Kongrenin sonunda Kocaeli Kent Konseyi’nin yeni dönem yönetimi belirlenirken, katılımcılar yeni dönemin Kocaeli için hayırlı olması temennisinde bulundu.

İşte yönetim listesi;

Masaüstü Reklam 1 Masaüstü Reklam 1

YORUMLAR

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi ve Kocaeli Gönüllüleri, yaz mevsimiyle birlikte artan
Sıradaki Haber Büyükşehir’den “Yanmadan Tedbir Al” farkındalığı