Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
Sosyal Medya
Masaüstü Reklam 1
Masaüstü Reklam 1
Masaüstü Reklam 1

Gölcük Belediyesi madeni yağ alımı için ihaleye çıkıyor!

Gölcük Belediyesi, araç filosunun bakım ve onarım çalışmalarında kullanılacak madeni yağların temini için ihaleye çıkıyor. İhale kapsamında binlerce litre hidrolik yağ ile yüzlerce kilogram gres yağı satın alınacak.

Gölcük Belediyesi, araç filosunun bakım ve onarım çalışmalarında kullanılacak madeni

Gölcük Belediyesi Makine İkmal Bakım ve Onarım Müdürlüğü, belediye araç ve iş makinelerinde kullanılmak üzere madeni yağ alımı gerçekleştirecek. 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu kapsamında açık ihale usulüyle yapılacak ihale, elektronik ortamda EKAP üzerinden gerçekleştirilecek.

İHALE 10 TEMMUZ’DA YAPILACAK

“Madeni Yağ Alımı” ihalesi, 10 Temmuz 2026 Cuma günü saat 12.30’da Gölcük Belediyesi Destek Hizmetleri Müdürlüğü’nde yapılacak. Firmalar tekliflerini yalnızca EKAP sistemi üzerinden elektronik imza ile sunabilecek.

6 BİN LİTRE HİDROLİK YAĞ VE 800 KİLOGRAM GRES YAĞI ALINACAK

İhale kapsamında belediye envanterindeki araç ve iş makinelerinin bakımında kullanılmak üzere;

  • 6 bin litre HD46 hidrolik sistem yağı
  • 800 kilogram 3 numara gres yağı

satın alınacak. Temin edilecek ürünler, Gölcük Belediyesi Makine İkmal Bakım ve Onarım Müdürlüğü deposuna teslim edilecek.

TESLİMAT 20 GÜN İÇİNDE TAMAMLANACAK

İhaleyi kazanan yüklenici firma, sözleşmenin imzalanmasının ardından işe başlayacak. Malzemelerin tamamının ise sözleşmeyi takip eden 20 gün içerisinde belediye deposuna teslim edilmesi planlanıyor.

YERLİ ÜRETİCİYE YÜZDE 15 FİYAT AVANTAJI

İhaleye yalnızca yerli istekliler katılabilecek. Ayrıca yerli malı belgesi sunan firmalara ihale kapsamında yüzde 15 fiyat avantajı uygulanacak. En avantajlı teklif ise yalnızca fiyat esasına göre belirlenecek.

BELEDİYE ARAÇLARININ BAKIMI AKSAMADAN SÜRECEK

Gerçekleştirilecek madeni yağ alımıyla birlikte Gölcük Belediyesi’nin hizmet araçları ve iş makinelerinin periyodik bakım süreçlerinin kesintisiz sürdürülmesi hedefleniyor. Böylece belediye ekiplerinin sahadaki hizmet kapasitesinin korunması ve bakım-onarım çalışmalarının daha verimli yürütülmesi amaçlanıyor.

Masaüstü Reklam 1 Masaüstü Reklam 1

YORUMLAR

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Körfez Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla her yıl olduğu gibi bu
Sıradaki Haber Körfez Belediyesi 4 bin aşure dağıttı