Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
Sosyal Medya
Masaüstü Reklam 1
Masaüstü Reklam 1
Masaüstü Reklam 1

Kasım ve Uğur Veysel’in çevre duyarlılığı tablet kazandırdı

Geri dönüştürülebilir atıkları Atığın Sıfır Noktası merkezlerine teslim ederek puan biriktiren Kasım Çelebi ve Uğur Veysel Göktekin, kazandıkları tablet ödüllerini Başkan Gökçe’nin elinden aldı.

Geri dönüştürülebilir atıkları Atığın Sıfır Noktası merkezlerine teslim ederek puan

Vatandaşları Sıfır Atık’a teşvik eden uygulamalar kapsamında Atığın Sıfır Noktası projesini hayata geçiren Derince Belediyesi, uygulamalarıyla örnek olmaya devam ediyor. Yenikent Mahallesi, Yavuz Sultan Mahallesi ve Derince tünel üstü mevkiindeki üç ayrı noktaya konumlandırılan Atığın Sıfır Noktaları kabinleri ile atık yönetimi noktasında Derince’de yeni bir dönem başladı. Atığın Sıfır Noktası projesi kapsamında vatandaşların getirdikleri geri dönüşüm atıkları (kağıt, karton, cam atık, metal atık, plastik atık, elektronik atık, atık pil ve bitkisel yağ) bu merkezlerdeki görevli personel tarafından teslim alınıyor. Belirlenen puanlama sistemi ile getirdikleri atıklara göre puan kazanan vatandaşlara biriktirdikleri puanlar karşılığında süreç içerisinde çeşitli hediyeler takdim ediliyor. Bu kapsamda Derince’de ikamet eden Kasım Çelebi ve Uğur Veysel Göktekin, teslim ettikleri geri dönüştürülebilir atıklar karşılığında biriktirdikleri puanlarla tablet almaya hak kazandı. 

ATIĞIN SIFIR NOKTASI UYGULAMASI

Derince Belediye Başkanı Av. Sertif Gökçe, tabletlerini teslim ettiği Kasım Çelebi ve Uğur Veysel Göktekin’i hassasiyetlerinden dolayı tebrik etti. Sıfır atığın önemine vurgu yapan Başkan Gökçe “Atığın Sıfır Noktası projemizle ilçemizde güzel bir geri dönüşüm seferberliği başlattık. Bu proje sayesinde vatandaşlarımız evlerinde biriktirdikleri geri dönüştürülebilir malzemeleri atık getirme merkezlerimize teslim ediyor, karşılığında puan kazanıyor. Topladıkları puanlarla da birbirinden değerli hediyeler alma fırsatı yakalıyorlar. Bugün de kazandıkları puanlar sayesinde tablet almaya hak kazanan Kasım ve Uğur Veysel kardeşlerimiz ile birlikteyiz. Geri dönüşüme verdikleri destek ve gösterdikleri duyarlılık hepimize örnek oluyor. Kendilerini yürekten tebrik ediyorum. Tüm halkımızı da daha temiz bir çevre ve daha yaşanabilir bir gelecek için geri dönüşüm çalışmalarımıza destek vermeye davet ediyorum” dedi.

Masaüstü Reklam 1 Masaüstü Reklam 1

YORUMLAR

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başiskele Belediyesi hamisinde ilçedeki 50’den fazla STK’nın iş birliğinde düzenlenen
Sıradaki Haber İnsanlık Gazze için Başiskele’de tek yürek olacak