Körfez Belediyesi, her yıl geleneksel olarak gerçekleştirdiği aşure ikramını bu yıl da sürdürdü. Muharrem ayı dolayısıyla Kültür, Sanat ve Sosyal İşler Müdürlüğü koordinesinde ilçe genelinde kurulan farklı noktalarda vatandaşlara toplam 4 bin kişilik aşure ikram edildi. Programın ilk dağıtımı Tütünçiftlik Viyadük Altı’nda gerçekleştirildi. Aşure ikramına Körfez Belediye Başkanı Şener Söğüt ve eşi Hatice Söğüt, AK Parti İlçe Başkanı Nurettin Okudan, mahalle muhtarları, sivil toplum kuruluşlarının temsilcileri, belediye meclis üyeleri ve çok sayıda vatandaş katıldı.
KAZANLAR KAYNADI
Kazanlarda özenle hazırlanan aşureyi vatandaşlara kendi elleriyle ikram eden Başkan Şener Söğüt, Muharrem ayının toplumun ortak değerlerini hatırlatan önemli bir zaman dilimi olduğunu belirtti. Başkan Söğüt, “Muharrem ayı; paylaşmanın, dayanışmanın, kardeşliğin ve bereketin en güzel şekilde yaşandığı müstesna zamanlardan biridir. Aşure de farklı tatların aynı kazanda buluşarak ortaya çıkardığı birlik ve beraberliğin en anlamlı sembollerinden biridir.
EN GÜZEL GELENEKLERİMİZDEN
Bizler de bu güzel geleneği yaşatmak, hemşehrilerimizle aynı sofranın bereketini paylaşmak ve gönül birlikteliğimizi güçlendirmek adına her yıl olduğu gibi bu yıl da aşuremizi vatandaşlarımızla buluşturduk” dedi. Kültür, Sanat ve Sosyal İşler Müdürlüğü tarafından organize edilen program kapsamında 4 bin kişilik aşure ikram edildi. Vatandaşlar da yapılan ikramdan duydukları memnuniyeti dile getirerek Körfez Belediyesi’ne teşekkür ettiler.



