Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
Sosyal Medya
Masaüstü Reklam 1
Masaüstü Reklam 1
Masaüstü Reklam 1

15 Temmuz gazisi Abdullah İrgin’den Binali Yıldırım ile Erzincan buluşması

15 Temmuz gazisi Abdullah İrgin, Erzincan’da Binali Yıldırım ile birlikte Terzi Baba Külliyesi Açılış Programı’na katıldı.

15 Temmuz gazisi Abdullah İrgin, Erzincan’da Binali Yıldırım ile birlikte

15 Temmuz gazisi Abdullah İrgin, Erzincan’da düzenlenen Terzi Baba Külliyesi Açılış Programı’na katıldı. Programa, Türkiye’nin son başbakanı ve halen Türk Devletleri Teşkilatı Başkanı olan Binali Yıldırım da katılım sağladı. Abdullah İrgin, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, “Erzincan’da Son Başbakan Halen Türk Devletleri Teşkilatı Başkanı Sayın Binali Yıldırım Beyefendi ile Terzi Baba Külliyesi Açılış Programına katıldık. Emeği geçenlerden Allah razı olsun” ifadelerine yer verdi.

Masaüstü Reklam 1 Masaüstü Reklam 1

YORUMLAR

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli, TBMM Grup Toplantısı’nda yaptığı konuşmada
Sıradaki Haber Bahçeli’den AB raporuna sert tepki: “Türkiye’ye istikamet çizemezler”