15 Temmuz gazisi Abdullah İrgin, Erzincan’da düzenlenen Terzi Baba Külliyesi Açılış Programı’na katıldı. Programa, Türkiye’nin son başbakanı ve halen Türk Devletleri Teşkilatı Başkanı olan Binali Yıldırım da katılım sağladı. Abdullah İrgin, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, “Erzincan’da Son Başbakan Halen Türk Devletleri Teşkilatı Başkanı Sayın Binali Yıldırım Beyefendi ile Terzi Baba Külliyesi Açılış Programına katıldık. Emeği geçenlerden Allah razı olsun” ifadelerine yer verdi.
15 Temmuz gazisi Abdullah İrgin’den Binali Yıldırım ile Erzincan buluşması
15 Temmuz gazisi Abdullah İrgin, Erzincan’da Binali Yıldırım ile birlikte Terzi Baba Külliyesi Açılış Programı’na katıldı.



